Aug 21, 2010

Po dvoch týždňoch som spala doma. Skoro dvanásť hodín. Hnevám sa na seba, prespala som veľkú časť dňa. Chcela som ísť behať...
Teraz počúvam Johna Lennona a sťahujem The Science of Sleep. S kuchyne cítim vôňu hríbov. Vôňu domova. Chýbalo mi to a keď viem, že zajtra zase idem na cesty, je mi úzko. Stiahne mi hrudník. Možno srdce. Budem si čítať Harryho Pottera a piť čokoládové mlieko. Pripomína mi to detstvo.
Zájdem k starým rodičom, objímem babičku a pocítim jej krásnu vôňu zmiešanú z parfému Calvina Kleina a starej pokožky.
Ukážem Vám pár pokladov zo stredajšej výpravy. Som na ne pyšná a stále sa na ne musím pozerať.
Dohorela mi sviečka.

Brošne

Spony do vlasov po prababičke

Klipsne sa ešte nosia! Jantár a kilové prívesky z Bulharska tiež


Prsteň z jadeitu

Detstvo

Nezdravá večera alá americana

Grilovačka



No comments:

Post a Comment