Aug 8, 2010

Mama je doma. Ani ma nepozdravila a skritizovala čo všetko som urobila zle, alebo neurobila.
Tá samota bola oveľa lepšia.
Včera som bola s ockom na menšom výlete. Pozval ma na halušky a vyšlapali sme na výhladňu. Dneska som iba upratala a pijem citrónovo-grepový čaj, jem banán. Sťahujem si film a teším sa na zajtrajšok, lebo po týždni vypadnem z domu. Ešte neviem na ako dlho, ale je to vykúpenie.
Prihadzujem pár fotiek vecí, ktoré sa ku mne dostali za posledných pár týždňov.


Od pratety.

Od deduška.

Od Lulu

Moja výroba

Fotka od Comtecu zo Žákovica.

Hodinky od pratety a panda od deduška z Číny

Od sestry za vysvedčenie

3 comments:

  1. Někdy bych taky ráda navštívila Žákovic :-)

    ReplyDelete
  2. poklady ze zašlýho stříbra..
    můj smysl pro detail mi je spíš na obtíž. jsem hodně (sebe)kritická, nespokojená s fotkama, se vším. své výtvory potřebuju mít dokonalé. nebo žádné. nic mezi tím. ode zdi ke zdi.

    ReplyDelete