Aug 28, 2010

Po dlhšej dobe sa znovu ozývam. Včera som prišla z Prahy a už sa znovu chcem vrátiť.
V pondelok sa mi venovala Karolina, kúpila som si s jej pomocou prstienok z vetešnictví, fajčili sme Djarumky, pili Frisco, jedli donutky z MS a kochali sme sa na kampe, Karlovom moste a výhľadom z jej okna.
V utorok som bola so sestrou na obhliadke dvoch bytov, na obede v indickej reštaurácii, na káve z Coffee Heaven a v DM-ke, kde sme kúpili farbu na vlasy. Výsledok ma vydesil, ale už si začínam zvykať.
V stredu som bola zase s Karolinou a boli sme na menšej prechádzke Václavák-Vyšehrad-Václavák. Večer som bola na pravom nefalšovanom punkovom koncerte s Ivetou a Ančou a zistila som, že nočná Praha ma trochu desí.
V štvrtok sme s tatinkom išli na Podolskú vodáreň, zatiahol ma do vetešnictví, kde som od neho vyprosila ďalší prsteň a ja som ho za to pozvala do indickej reštaurácie za stravné lístky. On ma zase pozval na frapučíno za stovku do Starbucksu a prešli sme sa peši z Karláku k Petřínu.
Nohy ma ešte stále trošku bolia, ale to chodenie a hlava zaklonená hore mi chýba.
V malom meste ako v klietke.

Ph. by Karolina Anna Cermanová

Cesta domov


Security



Polnočná večera


Olovrant a moja farba



Karol, Djarum a Frisco a Donut

Jej krásna kabelka


Ph. by Karolina Anna Cermanová

Ph. by Karolina Anna Cermanová

Ph. by Karolina Anna Cermanová

2 comments: