Aug 16, 2010

Po dlhšej dobe som znovu na mieste, kde ide internet. Tento týždeň bol naozaj hektický, ale páčil sa mi. Štyri dni v Prievidzi na chate bez tečúcej vody a splachovacieho záchodu, návšetva ZOO a s ňou návrat do detstva. Dala som si ľadovú dreň vo farbách rasta, ehm. To nepatrí do toho detstva. Hladkala som oslíkov, ovečky, prasiatka, kone przewalské, ... V štvrtok som prišla domov, vybalila sa, umyla a už som frčala ďalej, presnejšie do Teplej za Lulu. V piatok sme išli do Žiliny na Historické dni aj s kuchyňou. Žilina je krásna. Ale obchody by mohli byť otvorené do šiestej. S Jordánom sme zháňali na poslednú chvíľu darček pre mamu a v historický kostýmoch sme strašili v Benettone, Chantale a rôznych klenotníctvach. Predavačky museli mať zážitok...
Domov som sa vrátila o pol tretej ráno. Stihla nás totiž veľká búrka a po diaľnici sme išli päťdesiatkou. K tomu som ešte sedela na sedadle smrti. Ale chalan, ktorého meno si nepamätám nás z toho dostal. Bola s ním príjemná cesta :) Hlavne posledných 20 min, keď ma viezol ako poslednú domov.
V sobotu som bola na rodinnom obede. Nejaký áziat tam hodil na zem lyžičku.
potom ma čakala oslava osemnástky mojej spolužiačky zo základnej. Rýchlo starneme.
Stretla som Stellu! V mojom veku.
Ráno bolo rušné, ale vďaka dvom kilometrom pešej chôdze som sa vrátila do normálu. Domov som prišla v nedeľu, zbalila som sa opäť!, pomohla som deduškovi so zaváraním baraních rohov. O piatej som naskočila na rýchlik a vybrala som sa do Bielu.
Teraz už len čakám na ostatných, aby sme si užili božských 5 dní kľudu. Zajtra ma ešte čakajú Piešťany a znovu kuchyňa.

Marta buvinká

Oslávenkyňa to tiež nemala najľahšie.

Nový prsteň z Bojníc.

Ja a moje raňajky. Fotila Stella no. 2

Stella :)

Ja s Majom. Púšťam si niečo vážne na ráno. Fotila Stella no. 2


Môj milovaný synček s mojim vejárom a svojou Ťavičkou.

Ťava práve zjedla zabijácke papriky.

Krásne drahé Bojnice.



Malé Emu kurence.


Cesta autobusom.

No comments:

Post a Comment