Aug 2, 2010

Krásny víkend za mnou, najprv s Lulu baklažánovo-artičoková pizza, potom asi 15 min. Trenčianskych hradných, ponáhľanie sa na autobus a krásny ohňostroj. Keď som prišla k nim domov, rozvoniavalo to domácim chlebom a knihami.
V nedeľu sme boli v jednom veľmi veľkom zadku menom Gorazdov, s našou historickou kuchyňou. Lepšiu cestu som už od dôb Paríža nezažila. A páni Rómovia, dobrovoľní príspevok znamená min. 1 cent do kasičky, nie ani jeden. Česť výnimkám.
Po roku som jazdila na koni za dobré slovo a staroslovanskú placku so smotanou. Cítiť vietor vo vlasoch pri cvale je nádhera. Neberiem v úvahu, že mi vlasy zakrýval čepiec. Ale tak, bolo to krásne.
Večer mi Lulin otec spravil ten ich úžasný domáci chlieb s maslom a išli sme na pivo. Lulu má fakt geniálneho brata. Má 14 rokov a celú dobu kecal o vesmíre a islame. Cítila som sa mierne ako v inom svete, ale tak, nie každý môže byť inteligentný, že áno?
To je asi všetko, už som doma i keď som zmeškala vlak. Maminka ma pekne privítala a už len čakám na moju sestru s budúcim švagrom aby sme išli hore za dedulom, ktorý nám dá výklad na tému Čína. Teším sa!!!





No comments:

Post a Comment