Aug 6, 2010

Pijem studený čaj a jem sušené aloe vera. Som vydesená k smrti a tma k tomu nenapomáha. Už od utorka som sama doma a nikto ma nepoctil návštevou. Ak teda nepočítam maminho priateľa, s ktorým sme si včera upiekli pizzu. Ale aj tak som v noci sama. Cez deň u starých rodičov, aby som sa nezbláznila, hrám sa s malým satanom, vyjedám palacinky na slano, čučoriedky, halušky. Mňam babi.
Stále mi tu horí pomarančová sviečka. Včera som vypila liter pomarančovej šťavy, naberám energiu na noc. Zapnem si televíziu, zasvietim lampu a pokúsim sa znovu zaspať. Ako keby ma dva prerastené psy veľkosti menšej kravy nemohli ochrániť. Čo to. Som pod perinou a desím sa, že ma niečo chytí za nohu, keď mi bude trčať. Nevadí. Zajtra je vždy lepšie.
Teraz pôjdem do chladničky, posnažím sa nevšímať si víno, skysnuté mlieko, pár banánov a mozzarelu. Psov pustím dovnútra. Ale ešte ma čaká výprava do schránky skontrolovať poštu. Prečo je v noci tma??? Pustime si Liszta a prestaňme sa utápať.

No comments:

Post a Comment