May 30, 2010

Tak nejak po dlhej dobe som zase chytila chuť a čas písať. Sedím pri počítači u starých rodičov, trošku nadávam na babičku, že nechala v chladničke After Midnight, teraz sa to snažím vyvážiť mangom a uvažujem čo so sebou.
Už som pofotila poklady dvoch šuplíkov, dala psom večeru a aj sebe som čosi dopriala.
Včera som mimochodom bola v Trenčíne na náHRADNOM hudobno-divadelnom festivale. Kvôli počasiu sme sa však premiestnili do čajovne a dali sme si neskutočnú vodnú fajku s kokosom a hruškou. K tomu som mala višňový rooibos, jednoducho krása. K tomu ešte krásni ľudia a pekný deň bol na svete.
So sestrou som ešte pred tým bola na mini nákupoch a kúpila mi tričko a úžasnýýýý rúž. Teda k tomu ma donútila :D Ale stálo to za to.
Dosť bolo chválenia, tu sú nejaké fotky malých veľkých pokladov tohto domu. Raz budú moje. DÚFAM!


Večera

Asi 1% zo zbierky ruských kníh a encyklopédií

Krásna kabelka, ktorú chcem na maturiťák

Poznáte? V tom bývajú tie smradľavé ružové olejčeky


Úžasná filigránová šperkovnica...




Môj vrah!

No comments:

Post a Comment