May 31, 2010

Bežala som po poli a stratila som nohy. Tie som už nenašla, lebo ich prešiel kombajn. Dosť zvláštne na túto ročnú dobu, ale je to tak. Čaká ma týždeň v klietke u starých rodičov. Vyrazili si totiž do kúpeľov a kto sa stará o psov? Ja! Dobre, urobili pre mňa veľa, priznávam, ale to mi nebráni mať silnú depku. Stále počúvam Ghinzu a Emilianu Torrini a to mi tiež moc nenapomáha k dobrej nálade. V škole to bolo tiež divné. Spavá nálada a tak. K tomu som sa ešte ráno sama sebe nepáčila v zrkadle a to bol asi taký vrchol všetkého.
Teraz sa to snažím napraviť, urobila som v Bille výhodný nákup cherry rajčín a Hermelínu.
Aj vám je taká zima? Mala som len chvíľu otvorené okno a už mi stoja chĺpky na rukách. Brrrr. Nemám moc rada teplo, ale aspoň na 18°C by sa to mohlo udržiavať. Však je prepána za dverami jún.
To mi pripomína koniec školského roku. Bojím sa. S mojou lenivou náturou a dlhodobým mozgovým spánkom som zvedavá na koniec. Snáď budú profesori zhovievaví...
Vonku visí závoj a ja ho nemôžem odhrnúť.


Moja obľúbená značka parfémov


Dva darčeky od sestričky. Lebky nemusím, ale to tričko ma zaujalo. A rúž bol tak dobrovoľne nasilu :)





No comments:

Post a Comment