Dec 5, 2012

Zdá sa mi, že v posledných týždňoch je môj život veľmi nudný. Nie vždy mi to vadí. Napríklad s ním by som dokázala celé dni len pozerať filmy, jesť a milovať.
V stredu ráno chodím v rámci školy na jógu. Vždy sa veľmi premáham vstať, lebo tam cestujem hodinu, ale keď odtiaľ odchádzam, cítim sa ako znovuzrodená a mám chuť rozdávať tony lásky a dobra.
Už skoro tri mesiace nejem mäso. V minulosti som bola vegetariánkou, dokopy asi dva roky. No teraz to je úplne iné. Mäso mám rada, ale radšej mám zvieratá. Každý tvor je jedinečný a nemali by sme zneužívať, že sme na vrchole potravinového reťazca.
Mala by som sa začať vážne učiť. Horí mi za pätami...












4 comments:

  1. tiež som bola asi dva roky vegetariánka ale potom na presviedčanie doktorky som sa musela k mäsu vrátiť, nejem ho však nejak často :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dá sa žiť aj bez mäsa, len ho treba nahrádzať. Ak tomu veríš, kašli na lekárku. Ani antikoncepcia nie je zdravá a bez problémov ju predpisujú, to isté s inými liekmi, do ktorých by si to ani nepovedala.

      Delete
    2. tiez som prestala jest maso, od augusta... a tiez z podobnych pohnutok : nezneuzivat vrcholoretazcovu poziciu. nehovoriac o tom, ze maso, ktore mame bezne k dispozicii je nadopovane rastovymi hormonmi, antibiotikami a nesie stopy strachu z porazky :(
      vidim, Stellka, ze zdravo zijes! (az na tie sardinky v konzerve ;)
      joga ma presne spominane ucinky :)
      od 23/12 budem v tn, rada Ta po dlhej dobe uvidim. na dusicky sme sa obisli, tak sa na Teba tesim na vianoce! pozdrav si mileho a ja Ti posielam bozk :-* et je te dis à bientôt!

      Delete
  2. ehehej, mozarella, rajčiny, ostala som hladná!

    ReplyDelete