Jul 22, 2011

V stredu som bola s malým Peťom na nákupoch v BA a už dosť dlho som si toľko neponadávala. Ešte šťastie, že mi Marika ukázala Shtoora a tam sme sa mohli ukryť za oparom skvelej hudby a koláčov. Mimochodom, na záchod sa mi dobíjala Zuzana Kanócz. S Peťkom se si sľúbili, že raz večer si dáme cestu z BA do Košíc bez prestávky. Vlaky majú úžasné čaro.
Včera som vytiahla Martu na Harryho Pottera. Áno, aj ja som podľahla davovej psychóze, ale povážte. Vyrastala som na ňom. Každý rok som čakala na novú knihu a následne na film a musela som predsa vidieť, že to naozaj končí. Dnes som dobalila a mala som krásnu asistenciu. Také smutné oči má len ona. Asi si ju so sebou vezmem do Francúzska. Kiež by to išlo.
Večer už budem v Paríži, zajtra v Bordeaux. Snáď mi už fotoaparát nebude stávkovať a bude tam internet, aby som mohla i naďalej zdielať môj život. Krásne prázdniny všetkým.











2 comments:

  1. stella, ty sa vies na fotkach tak prerodit.... a mne sa to nepodarilo zachytit, hmmm.... musime dat repete! :-)

    ReplyDelete