Jul 27, 2011

Ráno som vstala o deviatej, umyla som si vlasy, oholila nohy, umyla zuby. Obliekla som si modré šaty, opásala opaskom a na to dala fialový sveter. Naraňajkovala som sa spolu s Anne-Sophie. Mala som kávu a toasty s maslom a soľou. Vyskúšala som figovú marmeládu. Namiesto pláže som nakŕmila Leopolda. Keď si odgrgol, dala som ho do kočíku a išla do Nausici, kde sme sa mali stretnúť. Neboli tam. Našťastie som zahliadla Eleonore a ta im zavolala. Venčili Blanche na manéži. Lea som dala Sophie a pridala som sa k Pati. Nemala som plavky, tak som si pre ne zbehla. Aj tak som nemala čas na kúpanie. Sophie mi doviedla Blanche, že je unavená. Zaviedla som ju po dlhom boji domov, ohriala jej jedlo a nakoniec prišla Sophie, ktorá ju uložila spať. Pomohla som madame v kuchyni, lebo prišli na obed jej priatelia. Chytala som sa langúst. Nakŕmila som Lea a popritom som vypila pohár šampanského. Uložila som Leopolda a zasadla som k stolu. Zvládla som dve langusty. Už nikdy viac. Vypila som pohár bieleho vína. Ďalší chod bolo jahňacie z hríbami. Jahňacie už nikdy, hríby áno. Ďalej to boli syry a pohár červeného vína. Nakoniec to najlepšie, ovocný šalát. Po obede som sa išla kúpať s Paťou. Voda má dvadsať až dvadsat´dva stupňov. Skoro som umrela. Som biela ako stena a mám obrovské stehná. Paťa odišla aby pomohla s ďeťmi. Ja som sa zatiaľ snažila vytvoriť niečo z piesku. Mala to byť hlava. Nepodarilo sa. Prišla Paťa s Eleonore a ďeťmi. Išli sme naháňať vlny s malou Olympe. Prišla Sophie a poprosila ma aby som zobrala Lea a dala mu jesť. 180 ml vody Evian a šesť lyžičiek mlieka v prášku. Dala som Lea do postieľky a sadla som si vedľa neho. Bez nohavičiek a podprsenky. Keď prišli starí rodičia, išla som sa hore prezliecť a kým som zišla dole, Leo spal. Išla som Sophie a Blanche naproti. Blanche bola unavená. Sophie mi ukázala, ako jej mám pripraviť večeru. Kým sa pripravovala, išla som Blanche okupať. Miluje vodu a hry vo vani. O pár mokrých minút neskôr, som ju osušila, dala pyžamo a zniesla som ju na rukách dole do kuchyne, kde som dorobila večeru. Pyré z karfiólu a zemiaku. Bolo horúce. Spolu s Blanche sme naň fúkali. Je to veľký jedák. Ako dezert bola detská výživa, ale tú nechcela, tak som to zjedla ja a jej dala jogurt. Utrela som jej ústa a zobrala do postele. Najprv sme na seba robili opičky cez sklo, ale nakoniec som ju prehovorila aby išla spať. Zapla som vysielačku a zišla som dole, kde som robila spoločnosť Leovi a pri tom bola na nete. Pred ôsmou prišli rodičia detí z pláže a ja som išla zavolať babičke. Sophie dala zatiaľ Leovi jesť. Večerať sme začali až o deviatej. Dojedali sme zvyšky a ja neviem, ako zvládnem takéto večere každý deň. Konečne som sama počúvam hudbu, presnejšie Venus (Shocking Blue), The Murder Mystery (The Velvet Underground), Everyday (Buddy Holly), Venus in Furs (The Velvet Underground), Roadtripin' (Red Hot Chilli Peppers), Sounds of Silence (Simon&Garfunkel), Superfast Jellyfish (Gorillaz), Born to be Wild (Steppenwolf) a prvú etudu Posthumnum (Chopin). Pritom píšem toto a myslím na ľudí, ktorým keby sa niečo stane, budem veľmi žialiť. Chcem vedieť milovať. Mám výhľad na Atlantický oceán a pod nohami mi chodia ľudia. Len to som chcela. 

1 comment:

  1. Milujem presne takýto slovný CHAOS.(úsmev)

    ReplyDelete