Dec 31, 2010

V stredu u mňa spala Marta. Dali sme si filmový maratón a úspešne sme zdolali Harold and Maude, Un Long Dimanche de Fiançailles, Whatever Works a A Clockwork Orange. Pokúšali sme sa aj o Rosemary's Baby. Ale môj milovaný počítač to nedovolil. Ráno sme strávili dve a pol hodiny na prechádzke so psami a obávam sa, že stále mi nerozmrzli všetky kanáliky.
Večer čakám mojich dvoch plyšákov, aby sme pozerali zábavné Silvestrovské relácie a pri tom vypili tú fľašu whiskey čo som dostala na narodeniny. Bude to pekný Silvester.
Mám potrebu sa s niekým podeliť o božskú hudbu. Toto, toto a toto.







3 comments:

  1. všechno nejkrásnější k osmnáctinám, stehlíčku**

    ReplyDelete
  2. tak to taky přeju všechno nejlepší! :)
    a Harold and Maude, z toho filmu jsem byla hrozně pozitivně nabitá a soundtrack jsem poslouchala dokola celej měsíc :D

    ReplyDelete
  3. krásne fotky, také čisté! rozprávkové :)

    a prajem všetko najlepšie!

    ReplyDelete