Jul 25, 2010

A som doma. Teda doma som už bola včera o pol ôsmej, ale až teraz som konečne vyspatá. Začalo to vo štvrtok. Vysvitlo na povrch, že ocko by mi bol ochotný zasponzorovať festival. Prečo to nevyužiť? Volala som kamarátke, že teda kde, kedy, ako. Ale čo to. Vraj so mnou už nerátala a ide na iný. Uf, čo teraz? No tak nepôjdem teda. Nemám stan a neviem o nikom, kto by ešte mal miesto. Ráno mi však zavolala, že ide so mnou. Že až príliš tam chce ísť. Super. Zbalila som sa behom hodiny. Tak to aj vyzeralo. Počet nepremokavých vecí? Nula. Počet teplých vecí? 0.5. Ale aj tak to stálo za to. V piatok Ska2tonics a Billy Barman, k tomu balenie vecí do saklov na odpadky a veľká búrka. Ešte som zabudla spomenúť luxusné 3 hodiny spánku. Ráno sme boli na tom veľmi zle, tak sme sa rozhodli ísť domov a že sa až potom rozhodne, čo a ako. Umyli sme sa, ja som si trochu pospala, najedli sme sa a keďže vonku bolo ideálne počasie na festival, vrátili sme sa. A to neľutujeme. Fotka od Comtecu, pár vymazaných chvíľ, Dorota Nvotová, Para, Hex a hlavne Fuera Fondo sú toho dôkazom. Juchúúú. O pol štvrtej som zaspala na chvíľku a namiesto piatej sme vstávali o šiestej. 6:45 nám išiel bus a nemali sme zbalený ani stan ani seba. A k tomu tie 2 km šlapania na zastávku. Behom 15 min sme boli pobalené a na ceste. Som na nás pyšná a určite ma tam môžu čakať aj druhý rok :)

No comments:

Post a Comment