Jul 20, 2010

Fotky sú fotené v priebehu posledných 31. dní. Je na nich pre mňa veľa dôležitých vecí čo som robila. Od koncoročného výletu v Tatrách, cez výlet do Brna s Lulu za Evou, Beckovské slávnosti, nový prírastok do rodiny až po krásny včerajšok s mojimi spolužiačkami zo základnej.
Prázdniny mám celkom pekné. Na začiatku som si myslela, že nebudem mať čo robiť a teraz to vyzerá tak, že nemám kedy oddychovať. Ale páči sa mi to, samozrejme až na to teplo. Čaká má festival Žákovic, chata v Bieli, chata za Popradom a uvidím čo sa mi ešte naskytne. Prázdniny sú krásne! Ale bežia viac než rýchlo. Už len pár dní a je zo mňa tretiačka, potom prebehne ďalších pár a mám 18. Potom ešte pár dní a ešte a som von zo školy. Bojím sa...


Eva a ja, oddych na Petrove s Lenym (photo by Lulu)


Colette alias Kotletka :)

Deduško išiel do Číny za mojou tetou a strýkom, tak sme im s babi napiekli medovníky.

Tatranská mlha


Nyka a jej krásne oči

Ťava a Matis vo vlaku



Dve divožienky


Dve sestry

Fotogenický zázrak Mária

No comments:

Post a Comment