Apr 10, 2013

Mám rada, keď som doma vo svojej izbe v podkroví a na strešné okná prší. Ten zvuk je veľmi upokojujúci. Pijem čerstvo umletú kávu s trochou škorice, muškátového orechu, kakaa a vanilkového cukru. K tomu si občas zapnem True Blood, alebo sa len započúvam do zvukov vonku.
Včera som zahájila jarné upratovanie a neskutočne ma to teší. Celá izba mi vonia po čistote a ešte aj po čajovej sviečke, ktorej vôňu neviem rozpoznať. Občas sa poteším pohľadom na môj zorganizovaný šatník s kopou nového oblečenia zo sekáču. Našla som tam 100% hodvábnu blúzku, vlnené tričko, bavlnené šaty z Petit Bateau, zamatovú sukňu s obsahom hodvábu a krásnym vzorom... 
Keď mi dôjde káva, pôjdem si uvariť mätový čaj do litrovej šálky, ktorú som kedysi kúpila mame na narodeniny v Žiline. Tie mačky sú roztomilé.













3 comments:

  1. Som tu zhliadla lenovo a kedže mám pocit, že je to cca to, čo poputuje i ku mne tak prezraď..ako si s ním spokojná? O:)
    Lebo včera som prečítala veľa negativistických recenzií tak sa bojím trochu
    (&Som dostala chuť si upratať ten môj bordel ako som to dočítala.. :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už tu mám znova neporiadok :D A Lenovo je fajn, ale ak by som si mala vybrať nanovo, išla by som do ThinkPadu :)

      Delete
  2. Stelli... jsi v pořádku? dlouho jsi se neozvala. T.

    ReplyDelete