Sep 7, 2011

Dorazila som v piatok v noci. Neviem, ako ma nemohlo napadnúť, že terminál 2E, je vlastne terminál 2D...
Colettka sa veľmi tešila, ožúvala mi vlasy a ruky. Je to poklad. V pondelok škola. Volajú nás maturanti. Protestujem. Za dva mesiace už budem po stužkovej. Pravdepodobne naložená v liehu a cigaretách. Psychická príprava na maturity. Maturita formalita, ale ja sa dokážem stresovať pre každú maličkosť.
Každý mi hovorí, že som schudla. Aby nie keď som denne umierala na schodoch a pri deťoch. Nikto si však nevšimol to opálenie. Moje ruky im pripadajú biele. V porovnaní s mojim bruchom sú čierne.
Nebaví ma chodiť do školy. Nenávidím utorky, zbožňujem štvrtky. S Paťou počúvame hudbu a ona je nadpozemsky trpezlivá.
Budúci piatok idem do Prahy. Veľmi sa teším. Oblečiem si šaty a opätky. Moja veľká malá sestra má promócie.
Neviem čo chcem, ale viem čo nechcem. Nechcem byť sama...

2 comments:

  1. Krásna. Netušila som, že sme takmer rovesníčky. Chýbali mi Tvoje články. (Minerva)

    ReplyDelete