May 13, 2011

Tento rok by som ešte chcela naozaj veľa vecí:
-vypočuť si naživo Mozartove requiem
-vypočuť si naživo Griebo alebo niektorý Z beethovenových Rachmaninových koncertov
-vypitvať mŕtvu žabu alebo vtáka
-vidieť a pofotiť Karolinu
-vidieť a pofotiť Evu
-ísť do Francúzska
-ísť do Prahy
-ísť do Budapešti
-ísť stopom na dovolenku (najlepšie s Peťom)
-ísť sa člnkovať
-nájsť nového priateľa
-konečne si pozrieť Rosemary's baby a Les égarés
-opiť sa
-schudnúť
-naučiť sa učiť
-nenudiť sa
-nikoho nezabiť (?)
...
Čo chceš ty?


Schválne, koho tiež chytá extáza po minúte a dvadsiatich piatich sekundách?








2 comments:

  1. ...a já chci vidět tebe a nechat se tebou fotit a jestli vydělám nějaké peníze, jela bych s tebou do Budapešti.
    ...a taky chci odmaturovat a dostat se na vysokou.

    ReplyDelete
  2. ja chcem knizku :-) pre ktoru som sa zabudla ohlasit a mail som niekam zalozila a neviem kam....das mi ho este raz prosim? :-) a drzim palce na maturitach!

    ReplyDelete