Apr 18, 2011

Domov som prišla včera o jedenástej. Na poludnie som už spala a zobudila som sa až ráno o pol šiestej. Toľko zabitého času, ale nevadí mi to. Školu som pretrpela a po nej som si spravila menší výlet do sekáča, kde som konečne našla levisky v mojej veľkosti a ešte takú divnú kabelu. Zatiaľ sa mi nepáči, ale ja sa väčšinou zamilujem až po dlhšej chvíli.
Rím i Benátky sú krásne a boli by ešte krajšie, keby sme nemali takého blbého sprievodcu. Počasie stálo za deravý groš, ale aspoň sme sa neroztopili. Keď bola v noci búrka, hýbalo to našou chatkou, ako keby to bola iba plastová krabica. V noci sme skoro zamrzli. Vôbec som nepila, ak nepočítam tri poldecáky domáceho a glg vodky. Fajčila som skvelé eukalyptové cigarety a štípali ma z nich pery a jazyk. Obdivovala som talianskych chlapov, ale toho pravého som našla až v Benátkach. Počas štyroch hodín som ho stretla a odfotila tri-krát. No Taliansku je trochu od ruky, tak nič. Ehm. Vatikán už nechcem nikdy v živote vidieť, hlavne tých 520 schodov na svätopeterskú vežu hore a späť. Dúfam, že moje lýtka budú aspoň trochu pevnejšie. Slovenská pizza je lepšia než tá pravá talianska. Som správny buran. I keď, u nás nám nenosia tiramisu zadarmo preto, že sme pekné a zo Slovenska.
V tomto článku Vám ukážem ľudí. Tí ma zaujímajú oveľa viac, ako pamiatky. Teda myslím ako objekty. Fotky som neupravovala. Niektoré sú aj pekne rozmazané, ale to mi je jedno. Podľa mňa, fotka nemá menšiu cenu ak je trochu rozmazaná. Má iba inú atmosféru. Nájdete toho vyvoleného?

























5 comments:

  1. je to ten chlapík s "drdolem", že jo?! no, nedivím se.. =) mně se ale nejvíc líbí ten starý pán s fajfkou!
    já moc Itálii ráda nemám, ale skrz tvoje fotky se mi docela líbí=)

    ReplyDelete
  2. Ja Taliansko zboznujem ked sa da som tam kazdy rok ci uz pri mori alebo spoznavanim miest, cize mne sa tvoje fotky velmi pacia!

    ReplyDelete
  3. Já viděla v Itálii "jen" Benátky, ale nikdy nepřestanu snít o návštěvě Říma. :)
    S tou pizzou, já zase nikdy nedám dopustit na Trappolu. :)

    ReplyDelete
  4. najs
    je to zajimavy!))
    akorat bych rekl ze ta bila na pozadi moc neprospiva fotkam

    ReplyDelete