Nov 15, 2010

Dnes som vypila pol litra zeleného čaju a dve kávy. Asi to je príčinou mojich obviazaných nôh. Spadla som priehlavkami na obrubník pri vystupovaní z autobusu. Teraz mám na lýtkach dva z prírodných divov sveta.
Tiež niekoho iného kofeín uspáva a unavuje tak, ako mňa?
Mama o tom ešte nevie, ale zajtra sa do školy nevyberiem. Nie kvôli písomke z fyziky a angličtiny, ale preto, že sa mám príliš rada.
Začína zimný čas a moje telo si pýta stále viac a viac jedla.
Asi som šťastná.
Ďalší z mojich spolužiakov oficiálne vkročil do sveta dospelých. Už aj ku mne sa pomaly približuje zapálený koniec lanka. Vybuchnem na Silvestra.

Nemám rada vianočnú výzdobu dva mesiace pred Vianocami



Lepšie, než zbierať papierové vreckovky, alebo chlapov


Vždy som chcela šaty usporiadané podľa farby, začínam sa učiť

Dar od sestry na moje nevďačné uši



2 comments:

  1. i ty nešiko, takhle si natlouct..!:) tak ať se ti lýtka brzo zahojej.
    a ne že by mě kofein přímo uspával, ale že by mě to nějak extra nabudilo, to se taky říct nedá (možná je to taky proto, že si dělám suprslabý kafe).
    no a nejvíc se mi na celym článku líbíš ty s klapkama na uších, jídlo a věta, že seš asi šťastná, to mam radost.
    alles gute a spoustu německejch pus a objetí posílá ašu*

    ReplyDelete
  2. Kdo je ten chlapec s Ťavou a Matesem? :-)

    ReplyDelete